Φωτογραφικές μνήμες
Μετά από ένα μικρό …διάλειμμα ξαναγυρίζουμε στο αρχείο του φίλου Σταμ. Γιαννιώτη με δύο σχετικά πρόσφατες, φωτογραφίες από τον Ποταμό, τις οποίες θυμούνται και πολλοί νεότεροι σε ηλικία.
Είναι η είσοδος από τον Κρατικό Παιδικό Σταθμό Ποταμού, που έχει ακόμη το Μαγιάτικο στεφάνι στην είσοδο και από το Καθαριστήριο «Πορφυρούσα» του αείμνηστου Δημ. Πρωτοψάλτη, ο οποίος ήταν ο τελευταίος που κράτησε παρόμοια επιχείρηση στα Κύθηρα. Από όλο το νησί έφερναν στον Ποταμό τα ρούχα για καθάρισμα και τα παρελάμβαναν πάντα στην ώρα τους τέλεια και νοικοκυρεμένα. Τώρα το είδος αυτό επιχείρησης το «έφαγαν» τα πλυντήρια, φυσικά όμως δεν κάνουν την ίδια δουλειά. Όσον αφορά τον παιδικό σταθμό, αυτός απλά άλλαξε θέση και είναι σε πλέον σύγχρονες εγκαταστάσεις. Καλά είναι, πάντως, να βλέπουμε λίγο και μερικές κοντινές εικόνες του νησιού, που κι αυτές πλησιάζουν στη λήθη για τους νεότερους.
Δημοσιεύθηκε στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας ΚΥΘΗΡΑΪΚΑ στο φύλλο Μαΐου 2026