Ο Κυθηραϊκός Σύνδεσμος Αθηνών τίμησε στη Μητρόπολη των Αθηνών τη χάρη της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας
Ο Κυθηραϊκός Σύνδεσμος Αθηνών, τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 τίμησε στη Μητρόπολη των Αθηνών, όπως κάθε χρόνο, τη χάρη της Παναγίας Μυρτιδιώτισσας, με την παρουσία μεγάλου…