Advertisement

Προκηρύχθηκε για τις 7 Μαρτίου ο διαγωνισμός για την άγονο, αύριο κρίνεται η συνέχιση των δρομολογίων!

605

Μετά το απίθανο «μπάχαλο» του Υπ. Ναυτιλίας έφθασε τελικά σήμερα η έγκριση από τις Βρυξέλλες και το υπουργείο δημοσίευσε αμέσως το διαγωνισμό για την άγονο, που θα γίνει στις 7 Μαρτίου. Τώρα το Υπουργείο μπορεί να αναθέσει άμεσα τη γραμμή στο μοναδικό ενδιαφερόμενο, την πλοιοκτήτρια του ΙΟΝΙΣ, όμως αυτό πρέπει να γίνει μέχρι αύριο και απαιτεί έναν αγώνα δρόμου, καθώς χρειάζεται σειρά εγκρίσεων. Στην περίπτωση που αυτό καταστεί εφικτό, μόλις γίνει η ανάθεση θα ανακοινωθεί η επάνοδος του ΙΟΝΙΣ στα συνήθη δρομολόγιά του από την Τετάρτη. Στην περίπτωση που αυτό δεν καταστεί δυνατόν για γραφειοκρατικούς λόγους τότε η πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου δήλωσε αδυναμία συνέχισης των δρομολογίων στη Νεάπολη και θα προχωρήσει στην ακινητοποίησή του μέχρι να γίνει κανονική ανάθεση της γραμμής.

Εν τω μεταξύ αίσθηση έχει δημιουργήσει η αποκάλυψη ότι το Υπουργείο στην ανακοίνωσή του για τους λόγους της αναταραχής στη συγκοινωνία επικαλείται την …….ακινησία του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, που έχει γίνει από τις 12 Ιανουαρίου και ουδόλως επηρέαζε τη σύμβαση του ΙΟΝΙΣ. Δηλαδή είχαμε μία ανακοίνωση με χοντρά ψέματα από το υπουργείο για την παραπλάνηση των Κυθηρίων και των Αντικυθηρίων.

Advertisement

Υπενθυμίζεται ότι την Πέμπτη το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοίνωσε ότι «ύστερα από την ανάγκη διακοπής δρομολογίων του Ε/Γ-Ο/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ για εργασίες ετήσιας επιθεώρησης, προχωρεί στην έκτακτη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΙΟΝΙΣ. Το πλοίο ΙΟΝΙΣ θα εκτελεί από αύριο, 26/01/2018 έως και τις 30/01/2018, καθημερινά ένα δρομολόγιο την ημέρα, με επιστροφή στην γραμμή Κύθηρα- Νεάπολη Βοιών». Εδώ οι ψευδολογίες είναι προφανείς και είναι κρίμα για ένα υπουργείο να κοροϊδεύει τους νησιώτες με τον τρόπο αυτόν.

Σύμφωνα δε με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΒΗΜΑ,  ο  Δήμαρχος Κυθήρων κ. Χαρχαλάκης, με ανάρτησή του στο facebook, υποστήριξε ότι «η έκτακτη για 5 μέρες δρομολόγηση του ΙΟΝΙΣ στη γραμμή Νεάπολη – Κύθηρα δεν έγινε λόγω της αποχώρησης του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ για ετήσια συντήρηση όπως γράφτηκε σε ορισμένα sites (το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ λείπει για συντήρηση εδώ και 15 μέρες και θα λείπει μέχρι αρχές Μαρτίου χωρίς ποτέ να έχει αντικατασταθεί στη γραμμή της Νεάπολης εδώ και 10 χρόνια!), αλλά λόγω της αδικαιολόγητης καθυστέρησης του ΥΕΝ στην υπογραφή της νέας σύμβασης του ΙΟΝΙΣ, με αποτέλεσμα το πλοίο από σήμερα να μην μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγιά του στις γραμμές του Γυθείου και του Πειραιά. Εδώ και 10 χρόνια που είναι το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ στη γραμμή της Νεάπολης, πάντα τους μήνες Γενάρη-Μάρτιο βγαίνει σε συντήρηση καθώς τα 2 νησιά εξυπηρετούνται τους μήνες αυτούς μόνο από το περιφερειακό πλοίο. Περιφερειακό πλοίο (ΙΟΝΙΣ) από χτες δεν υπάρχει λόγω λήξης της σύμβασης, η οποία θα ανανεωθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας. Μετά από πίεση και φωνές κατάλαβε το ΥΕΝ ότι τα Κύθηρα θα μείνουν χωρίς καθόλου πλοίο για 6 μέρες και έτσι παρακάλεσε τους πλοιοκτήτες του ΙΟΝΙΣ να το βάλουν εκτάκτως στη Νεάπολη».

Άρα αύριο πλέον αναμένουμε αν το υπουργείο κατορθώσει να ξεμπλέξει με τη γραφειοκρατία ή θα επινοήσει άλλα ψέματα. Ως τότε είμαστε σε αναμονή.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο