Ε, Δήμαρχε, έχω κι εγώ προτάσεις!

ΜΕΓΑΛΟ αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για το μνημείο των σφουγγαράδων στα Αντικύθηρα προκήρυξε ο Δήμαρχός μας και πολύ καλά έκανε. Θα ξοδευτούν που θα ξοδευτούν ένα κάρο όβολα (χαλάλι…