Advertisement

WX-R Vorteq T1: Το ακριβότερο ποδήλατο στον κόσμο για τους Ολυμπιακούς του 2020

2.133

Η WX-R παρουσιάζει τη δική της πρόταση για τους Ολυμπιακούς του Τόκυο με ένα εξωτικό ποδήλατο πίστας με τιμή που ξεπερνάει ό,τι έχουμε συνηθίσει ως τώρα. Κατά πολύ!

Η WX-R είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει προϊόντα υπερ-υψηλής ποιότητας, ειδικά για επαγγελματίες αθλητές. Προϊόντα που ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αδιαφορώντας για το τελικό κόστος.

Advertisement

Και ποια καλύτερη ευκαιρία να παρουσιάσουν ένα τέτοιο προϊόν από τα αγωνίσματα ποδηλασίας πίστας στους Ολυμπιακούς του Τόκυο.

Το WX-R Vorteq απευθύνεται βασικά σε υψηλού επιπέδου αθλητές – υποψήφιους Ολυμπιονίκες – και ομάδες που μπορούν να πληρώσουν ποσά που ξεπερνούν και τις 60.000 ευρώ για ένα ποδήλατο!

Όπως όλα τα ποδήλατα, έτσι και το Vorteq αποτελεί ουσιαστικά το σύνολο κάποιων περιφερειακών που είναι σχεδιασμένα γύρω από το μοναδικό πλαίσιό του. Και φυσικά για ένα τέτοιου επιπέδου ποδήλατο, η εταιρεία δεν θα εμπιστευόταν κανέναν αλλό παρά… τον εαυτό της.

 

 

WX-R Vorteq
Επιθετική γεωμετρία για μια αγωνιστική μηχανή

Το πλαίσιο

Το WX-R Vorteq είναι σχεδιασμένο και εξελιγμένο με τη χρήση 3D CAD προγραμμάτων, FEA (Finite Element Analysis) και CFD (Computational Fluid Dynamics). Το πλαίσιο έχει περάσει από τα πιο αυστηρά τεστ αξιοπιστίας και έχει μετρηθεί και εξελιχθεί σε αεροδυναμικό τούνελ. Το αποτέλεσμα, είναι ένα πλαίσιο που διαθέτει την ιδανική σχέση χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης, χαμηλού βάρους και μέγιστης ακαμψίας ώστε να μεταφέρει με τον ιδανικό τρόπο στην πίστα τη δύναμη ενός κορυφαίου αθλητή.

Διατίθεται σε δύο μεγέθη: Small και Medium.

Τιμή: 29.000 ευρώ (πλαίσιο μόνο)

 

 

Τιμόνι: Tokyo Track Edition 

Κατασκευασμένο από την ίδια την εταιρεία και με όλες τις προδιαγραφές και τις τεχνικές που αρμόζουν σε ένα ποδήλατο αυτού του επιπέδου, το τιμόνι διαθέτει φάρδος μόλις 30cm και “κοντά” γκριπς που επιτρέπουν στον αναβάτη του να βρεθεί στην απόλυτα αεροδυναμική θέση οδήγησης.

Υπέροχα σχεδιασμένο, λιτό, άκαμπτο και πανάλαφρο το τιμόνι Tokyo Track Edition θα αποτελέσει το κέντρο ελέγχου του ποδηλάτου.

 

Για αναβάτες που προτιμούν μια πιο κάθετη θέση για τα χέρια, διατίθεται έκδοση Tokyo Track Edition Long Grip, με ελαφρά μεγαλύτερο μήκος στα grips.

Τιμή: 11.700 ευρώ (η τιμή είναι ίδια και για τα δύο μοντέλα)

 

 

Ο τετράκτινος εμπρόσθιος τροχός

Τροχοί

Ο τυχερός ιδιοκτήτης έχει δύο επιλογές: η πρώτη είναι η λύση Tokyo 4 Spoke, ένας τροχός που ταιριάζει ιδανικά με το πλαίσιο και το πιρούνι, με σχεδιασμό 12x32mm OLD και εξαιρετικά λεπτό άξονα.

Το προφίλ των ακτίνων και του στεφανιού έχει επίσης σχεδιαστεί με υψηλή ακρίβεια μέσω τεχνικών εξομείσης CFD και FEA και αντίστοιχους ποιοτικούς ελέγχους με εκείνους του πλαισίου. Κι εδώ έχουμε την ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση, χαμηλή τριβή κύλησης και απόλυτη ακαμψία.

Η δεύτερη επιλογή είναι ο κλειστός τροχός Tokyo Front Disc, που διαθέτει αντίστοιχα χαρακτηριστικά ποιότητας και απόδοσης σε ¨κλειστό” σχεδιασμό.

Ο πίσω τροχός είναι επιλογή του ποδηλάτη.

Τιμή: 7.000 ευρώ για τον εμπρόσθιο τροχό (η τιμή είναι ίδια και για τα δύο μοντέλα)

 

 

 

Πιρούνι 

Σχεδιασμένο αποκλειστικά για το WX-R Vorteq, το συγκεκριμένο πιρούνι αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό με τους τροχούς που παρουσιάσαμε προηγουμένως και προσφέρει απόλυτα επίπεδα ακαμψίας και αντοχής, σε συνδυασμό με υψηλή αεροδυναμική και χαμηλό βάρος.

Τιμή: 5.800 ευρώ

 

 

Ντίζα σέλας Tokyo Track (Fixed και Adjustable)

Επίσης σχεδιασμένη αποκλειστικά για το ποδήλατο. Διατίθεται σε έκδοση με σταθερή θέση, που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή αεροδυναμική θέση οδήγησης ενώ εξασφαλίζει ακαμψία, χαμηλό βάρος και αντοχή.

Η ρυθμιζόμενη ντίζα σέλας επιτρέπει τη ρύθμιση της σέλας ως προς τη γωνία και τη θέση.

Τιμή: 3.500 ευρώ (η τιμή είναι ίδια και για τα δύο μοντέλα)

 

 

Σέλα Tokyo Track Fixed

Πανάλαφρη, λεπτή, άκαμπτη και ανθεκτική, είναι το τέλειο συμπλήρωμα για ένα κορυφαίο ποδήλατο.

Τιμή: 3.500 ευρώ

 

 

Τιμή για… μετάλλιο

Αν κάνετε τον κόπο να αθροίσετε τα παραπάνω νούμερα, το σύνολο θα ξεπεράσει τις 60.000 ευρώ για ένα ποδηλατο πίστας και μάλιστα χωρίς τον πίσω τροχό.

Δεν ξέρουμε ακόμα ποιες ομάδες θα χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο μοντέλο των 60.000 ευρώ (χωρίς τον πίσω τροχό) αλλά το ποδήλατο είναι ήδη εγκεκριμένο από την UCI και έτοιμο να αγωνιστεί.

Αυτό που μένει να δούμε είναι πόση διαφορά θα κάνει στα πόδια ενός κορυφαίου αθλητή.

Ένα είναι σίγουρο, πως πιθανότατα θα κλέψει τη δόξα από τον ίδιο τον αναβάτη…

 

 

Πηγή mbike.gr
Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο