Advertisement

Φαλτσο-κορνάρει ο «Κορνάρος»!

551

Φαίνεται σίγουρο πια. Μάλλον η ΛΑΝΕ ή αυτοί που την διοικούν έχουν προηγούμενα με τα Κύθηρα. Κι αν είναι έτσι ας μας το πουν τουλάχιστον να το δούμε, μήπως έχουν δίκιο, να τους ζητήσουμε συγγνώμη!

Μετά από τα περσινά ήρθαν τα του φετινού χειμώνα και τώρα τα δρομολόγια. Μέσα στις γιορτές η ΛΑΝΕ άφησε τα Κύθηρα χωρίς σύνδεση με Πειραιά και Κρήτη, καθώς τη Μεγ. Εβδομάδα έκανε ένα δρομολόγιο Μ. Τρίτη και μετά το επόμενο έγινε Σάββατο της Διακαινησίμου! (Μάλιστα στην ανακοίνωση για τα δρομολόγια είχαν παραλείψει τα Αντικύθηρα και προσέγγισε εκεί το πλοίο μετά από έντονες διαμαρτυρίες του Δημάρχου). Είχε βέβαια προαναγγείλει η ΛΑΝΕ ένα (εντελώς άχρηστο) δρομολόγιο Μ. Σάββατο, το οποίο δεν έγινε λόγω του απαγορευτικού και του αποκλεισμού του πλοίου στα Δωδεκάνησα, κάτι που έδειξε αδιαφορία της εταιρείας να το κάνει έστω λίγο αργότερα. Και το κακό συνεχίστηκε, αφού, χωρίς καμία δικαιολογία ή έστω κάποια εξήγηση προς τους κατοίκους των νησιών μας, ανακοίνωσε δρομολόγια μέχρι τέλους Απριλίου, τα οποία έδειχναν πλήρη απαξίωση για τη γραμμή και δεν έδιναν ούτε μία τυπική εξήγηση, γιατί γίνονται όλα αυτά. Και το ακόμη χειρότερο, όλα αυτά έγιναν με την πλήρη κάλυψη του Υπ. Ναυτιλίας, παρά δε όσα επεχείρησαν πολλοί να τα χρεώσουν στο …προσωπικό του υπουργείου είναι σαφές ότι την ευθύνη για την έγκριση αυτής της «σαλάτας» σε βάρος των Κυθήρων την έχει ο ίδιος ο υπουργός, ο οποίος γνωρίζει καλώς τα προβλήματα του νησιού ως βουλευτής Πειραιά και θα έπρεπε να σταματήσει τους υφισταμένους του, ακόμη και αν επιχειρούσαν να τον παραπλανήσουν. Και αυτό όμως (να παραπλανηθεί δηλαδή) θα μπορούσε να γίνει μόνο μία φορά, ενώ εδώ οι πράξεις του δράματος εξελίχθηκαν σε τρεις φάσεις, άρα δεν υπάρχει η παραμικρή δικαιολογία.

Advertisement

Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να καταρρεύσει πλήρως η κίνηση προς τα Κύθηρα, αφού είχαμε, βέβαια και το πρώιμο Πάσχα, καθώς και την κορύφωση της οικονομικής κρίσης, έπεσε και το πρόβλημα της συγκοινωνίας και ακύρωσαν την κάθοδό τους όλοι σχεδόν όσοι θα κινούνταν με τον τρόπο αυτό. Είναι αλήθεια ότι, τόσο τα λεωφορεία, όσο και το τοπικό πύκνωσαν τα δρομολόγιά τους και κατέβαλαν πολλές προσπάθειες να καλύψουν το κενό και την αναισθησία της ΛΑΝΕ και του υπουργείου, όμως το κακό είχε γίνει. «Ήταν καλό το κλίμα, έφαγέ το και το χτήμα» που λέει η παροιμία. Μετά το τρίτο κατά σειράν χτύπημα της ΛΑΝΕ, δηλαδή τα δρομολόγια του τελευταίου δεκαημέρου Απριλίου, κινητοποιήθηκαν οι επαγγελματίες και έγινε συγκέντρωση στον Ποταμό στις 19 του μήνα, στην οποία αποφασίστηκε να σχηματισθεί επιτροπή και να ζητήσει ακρόαση από τον αν. υπουργό κ. Δρίτσα και τον υπουργό κ Σταθάκη, έντονη δε διαμαρτυρία εξέδωσε και ο Δήμαρχος, ο οποίος έστειλε επιστολή στον υπουργό και στην εταιρεία ζητώντας να ανακοινωθούν άμεσα τα δρομολόγια μέχρι τέλους του έτους και να ανοίξουν τα πλάνα της εταιρείας για να ξέρουν όσοι ταξιδεύουν πότε μπορούν να το κάνουν, να σταματήσει δε η αντισυμβατική συμπεριφορά της ΛΑΝΕ. (Αυτονόητη η ανάγκη για τον τουρισμό, αν και με όσα γίνονται μάλλον θα αναζητούμε τη σημασία της λέξης σε λίγο καιρό…). Η εταιρεία αντέδρασε πάντως άμεσα και έδωσε στη δημοσιότητα τα δρομολόγια από 8 Ιουνίου έως 28 Αυγούστου αναφέροντας ότι τα δρομολόγια από 1 Μαΐου έως 8 Ιουνίου θα τα ανακοίνωνε αργότερα, όταν λάμβανε την έγκριση του υπουργείου, δίνοντας έτσι το στίγμα ότι και τα προηγούμενα που προκάλεσαν –και δίκαια- την οργή των επαγγελματιών είχαν την έγκριση του υπουργείου και δεν μπορούσε ασφαλώς να συμβαίνει διαφορετικά!

Να κλείσουμε τέλος με την αδιαφορία της Περιφέρειας, που συνεχίζει την πάγια τακτική της να μην ασχολείται με τη γραμμή των Κυθήρων λες και δεν είναι το νησί μέρος της Περιφέρειας. Γράψαμε και στο προηγούμενο για τις συναντήσεις του κ. Αντιπεριφερειάρχη Νήσων με τους πλοιοκτήτες του Αργοσαρωνικού για να συζητήσει τα (μικρο) προβλήματα εκεί, αλλά τα μεγάλα προβλήματα των Κυθήρων δεν είχαν θέση, καθώς την ίδια μέρα που έγιναν γνωστές οι έντονες διαμαρτυρίες των παραγόντων του νησιού μας (20 Απριλίου) ο ίδιος εξέδιδε δελτία τύπου για καταθέσεις στεφάνων σε μνημεία και άλλα τινά. Τι να πει κανείς και κατάγεται κι από τα μέρη μας, άρα ξέρει τις αγωνίες μας.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη έκδοση Φ. 302 – Μάιος 2015

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο