Advertisement

Παραδοσιακή ή ψηφιακή επικοινωνία;

Γράφει ο Χρόνης Καραχάλιος

952

Ένα από τα βασικά προβλήματα στη λειτουργία της μικρής και μικρομεσαίας επιχείρησης, στους περισσότερους κλάδους της οικονομίας, είναι η ξεκάθαρη ταυτότητα της επιχείρησης και η στρατηγική προσέλκυσης πελατών βάσει του συγκριτικού πλεονεκτήματος της.

Όσο πιο ξεκάθαρα καθοριστεί η ταυτότητα της επιχειρηματικής δραστηριότητας τόσο πιο εύκολη κι αποδοτική θα είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της.  Όσο πιο ξεκάθαρη είναι η ταυτότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ή προϊόντων της τόσο πιο στοχευμένη γίνεται η επικοινωνία της.

Advertisement

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες όμως παγιδεύονται στις επιλογές του διπλανού ανταγωνιστή κι αντί να χαράξουν τη δική τους στρατηγική, ετεροκαθορίζονται από επιδράσεις που αλλοιώνουν την επιχειρηματική τους ταυτότητα.

Στην επιχειρηματικότητα όπως και στη ζωή, η κουλτούρα της λογικής “να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα” είναι το ίδιο καταστρεπτική.

Οφείλουν να κατανοήσουν οι επιχειρήσεις ότι η υπερπληροφόρηση που επικρατεί με τα σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας, η εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία, οι ενήμεροι πελάτες που ψάχνουν για προϊόντα και υπηρεσίες συγκρίνοντας, επιβάλλουν την ξεκάθαρη, ειλικρινή, λακωνική, στοχευμένη, στρατηγική επικοινωνίας.

Η τεχνολογική εξέλιξη διευκολύνει πολύ τις γρήγορες αλλαγές στη στρατηγική προσέγγισης νέων πελατών και διατήρησης των υπαρχόντων.

Στρατηγικές marketing που μπορεί παλαιότερα να διαρκούσαν ένα και δυο χρόνια, σήμερα μπορεί να αλλάζουν σε εβδομάδες, μήνες ή τρίμηνα.

Οφείλει η επιχείρηση που θέλει να παραμείνει στην αγορά κερδοφόρα να προσαρμόζει την επιχειρηματική δραστηριότητά της στις απαιτήσεις των καιρών, πολύ περισσότερο, αν απευθύνεται με εξωστρέφεια σε περισσότερες αγορές.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο